VELKOMMEN TIL FAVRSKOV KOMMUNE SOM VORES KUNDE!

Favrskov Kommune har været med fra starten og været en fantastisk samarbejdspartner til at teste og videreudvikle vores app. De er nu blevet vores faste kunder, hvilket vi er utrolig stolte af.

I Favrskov kommune har vi mødt et utrolig engageret personale, som har resulteret i at MyMedCards er blevet et dagligt værktøj hos sundhedspersonalet i kommunen. Om dette skriver deres ældrechef, Peter Mikkelsen:

“Vi har i Favrskov kommune været med til at sætte et kommunalt præg på MyMedCards. Det har resulteret i, at vi har fået et rigtig godt produkt, hvor alle vores informationer er samlet ét sted, hvilket har givet os en kvalitetssikret og optimeret løsning. MyMedCards er et intuitivt, brugervenligt og effektivt produkt, som hjælper kommuner med at få relevante informationer tæt på dem der egentlig har brug for det – nemlig vores sundhedspersonale. Derfor vil jeg selvfølgelig anbefale andre kommuner at se på denne innovative løsning.”
– Ældrechef, Favrskov Kommune, Peter Mikkelsen

Se hvordan Favrskov kommunes personale fortæller omkring deres oplevelser med MyMedCards app’ en

GEVINSTERNE REALISERES HURTIGT

I MyMedCards gør vi meget op i, at vores kunder opnå de ønskede og fremsatte gevinster. Derfor holder vi løbende øje med det data der genereres omkring brugen af app’en samt har løbende kontakt med vores brugere.

Hvert kvartal modtager vores kunder et ark med status omkring deres løsning, hvorpå der også fremgår forslag til forbedringer. Dette er med at måde ambassadører samt ledelsen kan følge løsningens udvikling, og have fokus på dets utallige muligheder og udviklingspotentiale.

Se videoen for at høre hvordan Favrskov Kommunes ansatte bl.a. har fundet tryghed ved at benytte sig af deres specialrettede MyMedCards PRO app – “Favrskov MMC app’en”

LØBENDE TEST OG VIDEREUDVIKLING = UNIKT OG SKALERBART PRODUKT

Favrskov kommune har været med fra starten, inden vi I MyMedCards udviklede vores profesionelle version af app’en. Dette har resulteret i, at vi løbende i samarbejde med dem der egentlig skal anvende vores produkt, har fået inputs og forslag til forbedringer.

Selv efter vores første udgave af app’ en udkom i oktober 2015, fik vi utallige af inputs, hvoraf mange af disse er blevet til nye features i app’ en, som har gjort vores app øget brugervenlighed samt anvendelighed for sundhedspersonalet.

En agil arbejdsmetode og videreudviklingskoncept, som har vist sig at bære frugt. Nu står vi nemlig med at produkt, som efterspørges af både kommunalt og regional, fordi det netop er udviklet af slutbrugerne – de sundhedsprofesionelle.

Her er en lille video af Lone fra Favrskov kommune, som var med på en udfordring og fik app´en i hånden for første gang, mens vi filmede hende og gav hende opgaver. På den måde har vi løbende optimeret produktet, da vi ser hvad der egentligt sker når brugerne har app´en i hånden. Stort tak til Lone og alle de andre som vi ved vi har udfordret og presset lidt 😉

MYMEDCARDS KAN UDVIKLES I DEN RETNING SOM KUNDEN HAR BEHOV FOR DET

Med MyMedCards bestemmer kunderne selv hvilke informationer app’en skal indeholder og hvordan disse skal organiseres, da alt  i app’en styres via en brugervenligt system. Dette giver rig mulighed for at udvikle app’en og dets indhold i den retning som man ønsker og som der er behov for.

Her fortæller en ansat fra Favrskov Kommune, hvordan hun pludselig fandt på at benytte løsningen til deres mange sommerafløsere.

IMPLEMENTERINGEN PLANLAGT SÅ BÅDE PERSONALE OG LEDELSE KAN FØLGE MED

I Favrskov kommune har vi løbende udvidet og optimeret implementeringen, så det passede ind med kommunes andre opgaver, med henblik på at sikre højest mulig engagement.

Derfor har vi foretaget implementeringen i små steps, hvilket har vist sig at bærer frugt.

AMBASSADØRER HAR HAFT GOD EFFEKT

Der blev tidligt i forløbet etableret en ambassadør gruppe, som skulle håndtere implementeringen og udbredelsen af app’en på de forskellige matrikler i kommunen. I kommunerne er personalet delt over et stor geografisk areal, hvilket gør det svært at introducere alle via fx staff meetings. Derfor tog vi fra MyMedCards en runde i foråret 2016, hvor vi besøgte alle ambassadører fra de forskellige plejecentre i kommunen. Derved fik vi et unikt indblik i deres behov og kunne dermed tilpasse app’en og vores videre kommunikation på baggrund af dette.

Siden da har vi mødtes og kommunikeret løbende for at sikre vedvarende udbredelse blandt personalet.

Favrskov MyMedCards ambassadører

Billedet er taget fra et af vores ambassadør møder i Favrskov kommune

BARRIER VED IMPLEMENTERINGEN AF MOBILTEKNOLOGI

Der er altid barrier og adskillige problemstillinger ved at implementere ny teknologi, hvilket vi har været klar over fra starten, hvorfor vi har italesat disse og ikke negligeret dem. Derfor har dette været vendt på samtlige leder og ambassadør møde, for at imødekomme disse og samtidig finde holdbare løsninger i samarbejde med personalet i kommunen.

Dette har gjort, at vi har fået en del af disse barriere vendt til noget positivt eller helt fjernet, og vi er selv i virksomheden blevet klogere på disse barriere, som vi hele tiden arbejder på at gøre noget ved.

Alt i alt har det været en utrolig godt forløb med Favrskov kommune og vi værdsætter deres engagement i dette produkt og flere gevinster er allerede høstet, men vi fortsætter selvfølgelig.

Læse mere om vores profesionelle produkt til kommuner, hospitaler og regioner her

Tilbage

GET A DEMO

Vil du gerne se og høre mere om MyMedCards? Så kan du her anmode om en demonstration af vores løsninger. Du bestemmer hvor detaljeret du ønsker det og det kan udfæøres vi som et fysisk møde eller virtuelt. Vi glæder os til at vise dig, hvad hvordan vores løsning kan hjælpe dig.