PLUS+

Evidensbaseret viden og e-læring samlet ét sted

PLUS+ er en omfattende vidensbank, der tilbyder evidensbaseret indhold inden for alle gængse sundheds- og servicelovsydelser. I PLUS+ finder du både procedurer til MyGuides og e-læring til MySkills, skræddersyet til kommunale medarbejdere.

Alt indhold er udviklet med fokus på mikrolæring, der gør det nemt og effektivt for medarbejdere at tilegne sig ny viden.

Vi udarbejder og vedligeholder alt indhold på baggrund af nyeste evidens

Indholdet er udviklet af vores erfarne kvalitetssygeplejersker, der alle har omfattende erfaring fra kommunalt regi. Vi tager os af udarbejdelse, opsætning og vedligeholdelse af alt materiale, så I kan fokusere på alt det borgernære.

Se mere om vores kvalitetsproces i videoen 👉

PLUS+ procedurer – opdateret viden til fremtidens medarbejdere

Arbejdet er bare nemmere, hvis dine medarbejdere altid er opdateret med den nyeste viden om procedurer?
Med vores PLUS+ procedurer er det præcis dét, I får.

Hver opdateret procedure har en tilhørende video, der hurtigt giver medarbejderne det overblik, de har brug for — uanset tid og sted.
Så kan du gå på arbejde med ro i maven, velvidende at dine medarbejdere er klædt optimalt på til at udføre deres arbejde.

Vi har eksempelvis lige lavet en komplet procedure til den omfattende instruks vedr. magt og magtanvendelse.

Udover denne procedure har vi komplette procedurer til eksempelvis: Hygiejne, Generel Medicin, Blodtryksmåling, Blodsukkermåling, Brusetabletter, Vagitorier, Suppositorier, Inhalationsmedicin og mange flere. Tag fat i os for at høre/se mere.

PLUS-indhold udviklet i tæt samarbejde med kommunerne

I MyMedCards lægger vi stor vægt på, at vores PLUS-indhold er gennemtestet og målrettet alle ansatte i kommunerne inden for social- og ældresektoren.

Derfor er vi løbende ude i praksis for at præsentere vores materiale, indsamle feedback og justere indhold, lix-tal og opbygning.

👉 Se nogle af de mennesker, vi har mødt under vores afprøvninger.

Skal din arbejdsplads give nem adgang til