Intensiv Afdeling og Hjertecentret på Rigshospitalet har fået MyGuides og MySkills

Hjertecentret med dets 43 afsnit implementerer MySkills og MyGuides

På Hjertecentret på Rigshospitalet i Region Hovedstaden har alle medarbejdere adgang til MyGuides. Her kan afdelingens vigtigste og mest relevante informationer nemt og hurtigt femsøges. Informationer såsom actioncards, lommekort, links til VIP, telefonnumre, arbejdsmiljøinformationer og meget mere.

Derudover har flere af afdelingerne systematiseret hele deres pre- og onboarding forløb samt deres løbende kompetenceprogram til læger, sygeplejersker, sygeplejerskestuderende og andre plejepersonale via MySkills.

Jeg synes, at brugerfladen i platformen er nemt at starte op med at bruge. Jeg har været den, der skulle arbejde med det bagvedliggende og sidde og rette materiale, og det har været ret intuitivt. 

Jeg synes, at det er rart, at vi slipper for papirer, og når jeg opdaterer tingene, skal de kun opdateres ét sted. Man kan sidde fra en brugergrænseflade og ændre materialet, og så ved man, at det er ændret alle steder. Man slipper for at de gamle papirer ligger et sted, og ikke bliver opdateret. Det synes jeg er meget rart. Det mindsker arbejdet.

Jeg kan mærke på mit personale derude, at de er meget begejstrede for det. De føler, at det gør tingene nemmere, og at det er mere visuelt end at få en bunke papirer, hvor man skal starte fra ende til anden. Man kan strukturere det noget bedre. Der er rigtig mange gode løsninger i det, det syntes jeg. Men ja, jeg vil helt klart anbefale det. Det er vejen frem.”

Majbritt Rydahl Nielsen, Cand.cur.

Card. Lab 2012, Rigshospitalet

“Det har været fint at sende materiale ud til kursisterne. De har brugt det i forhold til nogle af de links, vi har til vores VIP’er, hvor vi f.eks. har en vejledning for, hvordan man behandler lungepatienter, bedøver dem og andet. Den bruger de, og det er super fed at have på telefonen. For dem er det egentlig bare et super godt arbejdsredskab at have, og det bliver overskueligt for dem. Umiddelbart efter at jeg har sendt forløb og materiale ud til kursisterne, har der været positive tilbagemeldinger og begejstring med det samme.

Carsten Michel Pedersen, Cand.cur., ansvarlig for kursister i afdelingen

Thoraxanæstesiologisk afd., 3044, Rigshospitalet

Intensiv Afdelingen, 4131, Rigshospitalet implementerer MySkills

På Intensiv Afdelingen, 4131, på Rigshospitalet i Region Hovedstaden har de systematiseret hele deres preboarding, onboarding samt deres løbende kompetenceprogram til sygeplejersker og andre plejepersonale via MySkills.

14 dage inden sygeplejerskerne ankommer modtager de nyttige praktiske og faglige informationer såsom velkomstvideoer fra ledelsen, “Værd at vide”, information om afdelingen mv. Ved ankomst leder MySkills dem så igennem et skræddersyet kompetence- og oplæringsprogram frem mod deres intensivuddannelse. Et program som afdelingen selv har tilrettelagt og som gennegåes under supervsion og mentorordning. 

4131 har desuden været med til at udvikle MySkills helt fra starten, hvilket gør dem uundværlige samarbejdspartnere nu og i fremtiden.

Hør Camilla Rahbek, Cand.cur og intensivsygeplejerske fortælle om samarbejdet med MyMedCards

 

I MyMedCards går vi meget op i at samarbejde tæt med vores afdelinger, således at vores digitale løsning tilpasses jeres hverdag og ikke omvendt.

Hør Camilla Rahbek, Cand.cur og intensivsygeplejerske fortælle om samarbejdet med MyMedCards

 

I MyMedCards går vi meget op i at samarbejde tæt med vores afdelinger, således at vores digitale løsning tilpasses jeres hverdag og ikke omvendt.

Hør en nyuddannet sygeplejerske fortælle om brugen med MySkills

 

MySkills understøtter den nyansattes pre- og onboarding, den faglige og praktiske oplæring. På Intensiv Afdelingen på Rigshospitalet har Freja, nyuddannet sygeplejerske, fået adgang til MySkills, hvori afdelingens egne kompetencekort er nemt tilgængeligt. Således kan Freja gennemgå den faglige oplæring i hendes tempo.

Skal din arbejdsplads give nem adgang til